BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

November 22, 2009

aPe ciTeR sKanG arr??

dah lame sgt aku tak update blogg ni..byk bende dah brlaku dlm hidup aku..skang aku dh abis semester 5 kat uum..sedih gile sbb aku kehilangan byk teman2 aku..especially kak fada..sape dia?dia shbt yg plg aku syg dan sukar utk dcari pengganti..segala memori, pshbatan dn kasih syg yg dia curahkan pd aku, tersemat di dada ku..kak june, kak naz dan kak sue..kakak2 senior yg slalu taking care kat aku..mkn minum,berborak n tgk muvie same2..depa dh abis blaja..masing2 akan praktikal kat tmpt yg ade class,congrate!thanx kat kak june slalu bwk zue kuar mkn, jalan2 n bergambr..syok sgt!..kak naz n kak sue, kesian la pulak sbb zue dah pencen menjual krepek..asgment ng exam byk sgt...(~_^) jiran2 istimewa cam kak jiha, kak ira, kak aqis n kak farah pun dah abis blaja..harap2 bile aku grad nati, aku dpt bertemu ng depa smula..cyintia dewi dan putri..dak2 indonesian yg slalu bg aku mknan, n mcm2 la..selalu temankan "ngorok", "ngobror" ku..mekaseh cyn!aku kangan sgt sama kamu berdua..tgal kita saja di sana..rumet aku yg sentiasa menerima dgn hati terbuka kedatangan ku..thanx nana..aku merantau, aku bz ke sana ke mari, dia tetap menunggu aku..kesian nana..buat sahabat2 yg sentiasa menjaga aku..ct, ayu kL dan ayu srawak..smga Allah membalas kemuliaan kamu..famy, jason, cha, fitri, yana, fairuz, ija, izzah, risa...frens 4 eva..
ha..skang ni tiba lak kwn2 kat Ehya' dlu..my best frens n my rumet..lieya n linda..mmg syok kwn ng korg wlpun stahun aje ieda kat sne..kite kwn smpai ari ni..linda skang kat UthM..lieya dah keje leps abis blaja..Alhamdulillah..bile kite dpt jumpe..msg2 Bz ng keje msg2..8tahun tak jmpe..mst muke dah lain2..hehehe member2 lain cam zuraini, fasyeha, yati, nora, hannan, marizah, basyirah..nasib baik kite sume still contc wlaupun kite tak dpt wat reunion lg..
special thanx to my beloved rumet kat matrix perak..ira(uum) n husna(uitm)..ingatkan nak jmpe kat matrix 4hb Dec ni..tp tak jd sbb zue skuaga holiday..ingatkan nk ke kelantan ng tganu..nak jmpe besan mak bpk..tp banjir lak kat sne..
kwn2 kat kL..remy, saiful, acap, azrai, emy, aca, wan babe, ezany, mubin, ainy, salwni, dayah n ain azhari..cikgu2 sekolah menengah pndan indah..tempt aku menimba ilmu, ponteng sekolah, tempat bercinta nyet2..hahaha..sume nye kenangan yg tak bisa aku lupakan...
anyway..skang ni aku akan jadikan blogg ni sbg blog keluarga di mana setiap kali update, saudara mara ku yg akan uruskan...aku harap kwn2 sume still jd follower ku biarpun pelbagai admins dlm blog ni..blog ni aku akan rasmikan pd majlis penutupan 2nd family day di mana lokasinya adalah di kampung ku..Johor..aku harap, 2nd family day yg aku arrangekan bersama2 mk bpk dan adik bradikku berjaya..amin..

2 comments:

aqilahkhalid said...

assalamualaikum my dear sis...why u suddenly nk jdkn blog family...??because of u finish ur study??hmm...its ok la..u think the best for u...our family n i owayz support from the back..when u fall we owayz be here to support u to help u n to LOVE u...whatever it is u, kakak ,abg n adik are the best sibling ever...im happy being part of this family...LOVE U ALL

aqilahkhalid said...

to kawan2 uda yg sntiasa d sisi..thanks take care of her...