BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

August 11, 2009

D| MaNa @bGku??


aku dpt berita jam 1030mlm td..abg aku dimasukkan ke hospital Ampang tibe2..skrg musim H1N1..aku takut sgt kalo jd ape2 kat abg aku..dhla beliau satu2nya abg yg miliki setelah abg keduaku meninggal dunia akibat jantung berlubang...abg dah batuk2 hampir 2 bulan..tibe2 abg demam..mmg surprised..sb abg aku sakit sikit pun dia takkan mengalah..dia lebih utamakan keje berbanding kesihatan snndri..mgkin sbb semgt dia tu, dia selalu dpt anugerah kat tmpt kej2 dia..skrg abg kat hosp, mak ng bapak taknak bgtau aku ng adk aku, aqilah kat MMU..kalian berdua takut kami risau..kalo aku ni dekat, dh lame aku balik kL..cepat2 lah hari berlalu agar aku dpt bertemu dgn abg ku..abg aku mmg abg yg sgt2 baik..dia tak pndai expresskan kash syg..tp setiap kali dia melangkah masuk n kuar umah, dia takkan lupe salam n cium mak bpak n adk2 dia..tu yg plg spesyel ttg abg aku...

0 comments: