BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

August 9, 2009

:::p3S0Na r|Ndu:::


Beautiful Lady Vs Handsome Man...ini wanita melayu terakhir dan jejaka malaya..my mum n dad..Al kisah nya, aku ni agak2 manje ng mak bapak aku..tp manje tak bererti dpt ape yg kite nak..mak ng bapak ajar ank2 depa, ape yg kite nak kite berusha dapatkan sndri..rase kesushn baru kite nikmati kesengn..satu malam aku meluahkn perasaan kat mak yg aku berkenan kat sum1..aku cerite srba siket info ttg Si Dia and mak tak bg ape2 reaction..mmg sedih..tp takpe lah..sb mak tahu prangai ank dia sorg ni..leps borak2 ng mak, aku sengaja call si dia and bg mak ckp...tp..still no respon..huhu ape nasib badan..mase aku kat uum ni, mak telefon...tibe2 mak ckp, mak bapak senang and restu aku 'berkwn' ng si dia..MasyaAllah gembira sgt2...tp wktu aku rase jiwa aku kosong..aku dh tak terfikir pasal persahabtn kami..mgkn jarak yg jauh, takda pertemuan..hanya yg ade sbuah pershabatn..tp aku sgt2 perlukan si dia..si dia insane yg unik yg aku kenali..dlm kejauhan aku sering berdoa jika jodh yg pnjg, aku harap msh berpeluang mjd sebahagian hidupnya..mekaseh kat mak ng bapak yg selalu support kak ude and adk beradik lain..

0 comments: