BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

August 12, 2009

->k|_ vS @kU:::??


Td petang, my father call..rindu sgt kat ayahnda ku..bapak gtau aku yg mak dh sehat..dh leh bangun..skrg bapak ng kakak aku yg uruskan keprluan umah..sementara abg aku kat hosp..abg aku kne penyakit brokitis paru2..ape tu?..aku pn tak tau..esok aku balik kL..tak sabar rasenye nak jmpe family..aku sbg anak yg takde ape2 tggjwb lagi seharusnya menguruskan keprluan umah..start dr uum ni aku dh mind set kat minda aku..byk bende aku nak uruskan..aku nk mid term..asgment..keprluan umah..n aku jd teacher kat kakak agkat aku and adk aku kat umah tu..plan aku nak ke selatan tak jadi agaknya..hehe tp tak ngape..ade byk hikmah yg Allah tnjukkan pd aku..aku terima sume ketentuan Illahi dgn tgn terbuka..apa yg penting dr segala2 nya dlm hidup aku..adalah kuaga...

0 comments: