BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

August 4, 2009

@ku s| pEraNtaU d| pEraNtaUaN


ini...kenangan aku ng kwn2 sperjuangan aku...diorg ni yg byk lalui ng aku spnjg aku semester 1 and 2...ina, fatin, bayu n kak fada..tempat aku menumpg utk tidur, mkn n mandi...aku tak pnh mengenali rumets aku..aku rase depa pn tak mengenali aku..yg aku tahu, aku "perantau yg hebat"! sume penempatan yg aku tggal adalh hadiah yg plg berharga dlm hidup aku..smpai aku pernah tggal ng junior aku..bella, mimie n wanie...smpai aku bertemu ng adik aku, sariyah..dan akhirnya kwn2 dia..ninie, syikin, erah, yana n diana...argh!..dunia yg singkat ini byk mengajar aku erti kehidupn yg penuh ng kengan silam..aku di hina, di fitnah dan akhirnya aku dipulaukan...Allah Maha Kaya, aku masih mampu bangkit mencari kehidupan aku...sume yg berlaku adalh kengan yg aku abdikan dlm kehidupan aku...berkat doa mak ng bapak, aku masih mampu meneruskan perjuangn di bumi Tuhan ini...

0 comments: