BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

August 4, 2009

sIgNifiCaNt Keh|duPaN


rumahku syurgaku...walk through heaven...perjalanan aku ke sana ke mari adalah peniup semangat keluarga ku...ouch! smpai bila aku akan berjauhan ng keluarga..serasa tak sabar meniti waktu meninggalkan bumi sintok ini...tiap kali dtg dan pergi, aku menangis mencari erti sebuah destinasi...mujur lah aku masih ade keluarga dcc...mak dan bapak, abg dan kakak, kila dan adik..aku lak..kak ude (ngeh2..negeh2)..kuaga lah aspirasi aku, mak ng bapak my inspire..aku rindu kmpung halaman ku..atok ku yg semakin sembuh leps tergelincir kat tandas rumah aku..aku ng adk beradik ku yg bersilih ganti menjaga di smping mak aku yg kepenatan menjaga atok 2 malam berturut2...mak cik2 yg mengeluh kepenatan..sume tu kenangan time kat hospital ampang..skrg kat uum, aku sentiase mark calender berkira2 nak balik kL..cepat2lah hari berlalu melalui perjalanan aku di sini..